反洗腦教育 F.4仔紅爆網(爽報)

AA_061220469.1

 

黃之鋒,學民思潮召集人,積極推動反對洗腦式國民教育行動,策動街站簽名遊行示威。近日,小伙子在遊行後對答如流的訪問短片,熱爆網絡。短短2日,累積逾10萬點擊率,名字登上雅虎搜尋網第二位。但原來,社運新星只是一個15歲,來自中產家庭的中四學生。由「食飯打機瞓覺讀書」的尋常90後,變身事事關心,只因他有一個不一樣的爸爸,自小帶着他四出探訪赤貧家庭。不能獨善其身、幸福不是必然的小小思潮,孩提時代早已萌芽。

「 我嚟自典型嘅中產家庭,家住海怡半島,讀直資學校,有個讀小三嘅細佬。爸爸係IT專才,媽媽同爸爸係港大校友。自小,我算得上生活無憂。但我好清楚,呢種幸福,並非必然。因為自六、七歲開始,爸爸就帶我探訪赤貧家庭,去板間房。佢成日同我講,要關心社會上被遺棄嘅一群。

反高鐵運動助開竅

爸爸係虔誠基督徒,佢話,社會上有一啲人生活好困苦,我哋唔可以坐視不理。我仲記得,爸爸喺屋企睇紀錄片,見到內地基督徒被迫害、連講句說話都唔敢,佢會激動到眼泛淚光。細個嗰時,我會問,點解我嘅生活咁豐足,但好多人嘅生活就咁艱難?種子喺我小學時已在心中,但一直冇機會萌牙。

中三之前,我同好多中學生一樣,食飯打機瞓覺讀書。直至反高鐵運動,接住嘅五區公投,討論喺網上百花齊放,開始引起我對社會議題嘅興趣。好多疑問,為咗同人喺網上火拼,我開始搵好多書睇。中三嗰年,對我嚟講,好重要,我意識到,貧富懸殊,包括好多社會問題,歸根究底,都係制度出咗問題。

知得越多,越希望改變,唔再甘心只停留喺網上討論嘅狀態。上年5月,教育局推出國民教育嘅諮詢文件,社會上討論嘅氣氛毫不熱烈,但我和很多年紀相若嘅朋友,都好關心。我覺得係時候站出來,走上街頭,學民思潮因而成立。由最初只有十幾個人,到後來集結到其他學生組織,搞街站、籌組大型示威遊行,逐漸成型。

而爸媽亦由擔心,到後來好放心。因為佢哋知道,我唔係人云亦云。熱爆嗰段片,有網民話黃之鋒嘅父母,應以佢個仔為榮,我唔知媽咪係咪真係可以我為榮,但我希望,將來我可以為我自己所做嘅,感到自豪。」

發表迴響

