絕非風頭躉「學校冇人認得我」(新報)

A01004.1

社會對學民思潮的認識,焦點常集中在召集人黃之鋒身上,但他多次強調,「我唔想俾人覺得我出位,好崇拜(我)的感覺」,因此在訪問期間,他更帶同兩位學民思潮的成員,叫記者不要只集中訪問他。在就讀的學校匯基書院,他反說自己沒人認識,「唔係風頭躉」。他笑說:「學校的人個個都睇報紙,冇人認得(我),在學校(我)只係做一個學生,冇特別。」

沒女朋友 少一個煩惱

90後常被人標籤為政治冷感一群,他說自己的興趣只是「搞社運,無必要睇到咁大。」他指,「別人(其他中學生)搞學生會,忙緊做義工,我都只喺搞社運,唔同人有唔同興趣」。對現時社會的政治生態,他有一套看法,不同政黨有不同政治光譜,「社會一定有人保守,唔可以全部係長毛,亦都唔可以全部民建聯,都會死。」他稱無論你偏左抑或偏右,都會受制於立法會的功能組別。

黃近日忙於設街站派傳單,又要與學民成員、民間團體開會,另又要補課,加上15歲是年輕人情竇初開的年紀,參與社運可會令學業或私人生活起變化?他直說「無女朋友,少一個煩惱」,至於成績方面,全班32人,他考第八,通識科是全級首5名。將來目標和另一成員張秀賢(在文憑試通識科取得5**佳績)一樣,是進入中文大學的政治及公共行政學系。

政治知識 全靠篤iPad

他對時事政治感興趣,但無意加入政黨,他的說法是「未夠秤入黨」,沒有人知道3年後的政治環境會變成怎樣,「現在的政黨變得好快,幾年又爆一個(政黨),3年前的民主黨同現在民主黨,局勢都唔同」。

黃透露家人對政治毫不熟悉,他的政治知識全是來自手上的iPad、每日「篤facebook」,「父母1989年去過遊行,2003年去過,冇喇……屋企好少睇電視新聞,亦都不是勁講政治。因為我搞(社運),他們先開始睇」。他指父親平時不看新聞,「唔會見到他買份報紙來睇」,不過,父母都十分支持他參與社運活動,並叮囑他,「阿仔,小心安全呀」。

發表迴響

